fredag, mars 24, 2006

Snart... snart...

Den senaste tiden har jag inte bloggat nåt. Alls. Det har känts bra. Jag har fått utlopp för saker och ting på andra sätt, och inte känt att jag haft tid.

Två peppigheter får mig att vilja börja igen. Johan Hellström kör igång sin blogg efter hårdnackat motstånd. Eftersom vi alla hoppas Johan blir en av två gröna riksdagsledamöter från sjuhärad nästa mandatperiod så känns det fett peppigt.

Den andra peppigheten är Zaida, som nu efter viss paus och sätter gasen i botten på bloggandet. Flickr-geeken är också riksdagskandidat och vi hoppas på hitta big Z på örebrobänken om ett halvår!

Jag är sugen nu. Snart folks... snart.

Under tiden kan ni roa er med att titta på fiinfina bilder från FYEG:s (Federation of Young European Greens) årsmöte i Poznan, Polen. Nya bilder finns också uppe från MP Sthlms stads årsmöte. Check 'em out här.

2 kommentarer:

Johan Hellström sa...

Jag bara ler Tomas =) Din entusiasm är ju grymmare än vår. Haha. Hälsar bloggen välkommer åter.

Anonym sa...

åh nej. tomas på socker-kick

försök hålla inläggen under romanlängd.
man har ju inte all tid i världen!

if you are happy, I'm happy :)

glad vår!