torsdag, mars 29, 2007

Eurovisionsbloggen

För ungefär tio-elva månader sedan var det fullt liv på bloggen. Blogginläggen kom ofta och roade många, men oroade också en del. Klagomålen på alltför mycket schlager i bloggen var återkommande.

Eftersom jag är en så sympatisk och flexibel, men också eurovisionsfanatisk, människa har jag helt enkelt öppnat en sidoblogg. Eurovisionsbloggen är nu uppe och kommer presentera alla länder och deras bidrag mer eller mindre ingående. Under resans gång kanske ni får lite nyheter och trivia också. Vem vet? Inte ni iaf om ni inte klickar er dit redan nu.

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Ack och ve...jag har närt en schalgerälskare vid min barm!!!

Mandy Juno sa...

Jag utmar dig att skriva sex saker om dig själv som är konstiga. Samt förklara varför.

Rasmus Ling sa...

Mycket bra gjort att skapa en sidoblogg.