måndag, oktober 31, 2005

Cabo Blanco

Hej pa er. Jag kan meddela att jag har fatt massa nya vanner har i Cabo Blanco. Jag har namligen tillbringat en hel del tid i en hangmatta utanfor dar jag bor. Den platsen tycker inte bara jag om, utan ocksa ett gang djur. En nasbjorn glider omkring dar mest hela tiden, och letar mat. Tva tvattbjornar (tror jag det ar) brukar komma forbi ocksa. Jag har dessutom fatt en bra bild pa en getingliknande insekt (mycket storre dock) som byggde nagon typ av kokong.

De mer manskliga Costa Ricanerna ar dock mycket trevliga ocksa. Vi hangde i Montezuma igarkvall. Soft!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du på det stället där krabborna kom om natten?
Längtar tills du kommer till ett internetställe och kan lägga ut bilderna! Trilla inte ur hängmattan!
Har du hört om den nya utröstningssåpan i SVT som går ut på att man ska rösta fram den bästa ungdomspolitikern? Jo, det är sant. I England vann en som tyckte att man skulle kasta ut alla invandrare och kastrera alla pedofiler. Ska vi satsa en peng på nån kandidat från Sjöbo?

Anonym sa...

Vad tyckte näs- och tvättbjörnarna om att hänga i Montezuma? Har Du några kort på dom i ölbaren?
Är det näsbjörnar som liknar Rastapopolos?
Vi har firat Erik idag. Inte så mycket öl men mycket tårta. Smaskens!