lördag, augusti 12, 2006

Kristoffer Appelquist

Min favvojustnukomiker Kristoffer Appelquist bloggar. Han ska på turné med två andra komiker (Fredrik Andersson och Martin Soneby) med projektet "Hjälp! Jag har dödat ett barn". Alla skriver roligt om deras förehavanden och förberedelser inför turnén. Andersson, som driver sajten literoligare.se, är mer avancerad än de två övriga och fokuserar också på referat och mer seriösa bloggningar.

Följer man alla tre bloggarna kan man se berättelserna från olika håll, om vad som egentligen hände på museibesöksdagen i stockholm eller hur resan till fårö utvecklar från en mysig helg med killarna till en mardrömsfödelsedag för stackars Kristoffer. Läs i kronologiskt korrekt ordning om ni inte läst tidigare.

Humor på hög nivå. Inte missa.

-------------------------------
Uppdatering 13/7 02:46
Fick ett mejl från Tommy Sollén som påpekade att det inte alls är Fredrik Andersson som driver literoligare.se, det är Tommy själv som gör det. Fredrik Andersson gästbloggar då och då liksom John E Thelin. Jag skyller misstaget helt och fullt på herrarna Appelquist och Soneby, då dessa länkat till literoligare såsom det varit anderssons blogg.

Tack dock Tommy för påpekandet och ledsen för missen!
-------------------------------

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

- o - sa...

du skojar, tomas, är det killen som var så fantastisk i 100%?

du har verkligen dålig humor.
jag är ledsen.
(jag tycker om dig ändå.)