lördag, januari 07, 2006

Liberala trängselavgifter

För den som har missat det måste påpekas att überliberalen Johan Norberg har kommit ut ur garderoben... för trängselavgifter!

Härligt att någon liberal äntligen lyckas se till sakfrågan (istället för att hänga upp sig på sosserierna runt omkring). Ställningstagandet blir då givet, som Norberg visar.

Någonstans stärker detta mig också i min känsla av att människor som vuxit upp i Hässelby och gått på S:t Jacobi är i grunden pålitliga människor ;)

Läs Norbergs blogg här.

1 kommentar:

- o - sa...

"Någonstans stärker detta mig också i min känsla av att människor som vuxit upp i Hässelby och gått på S:t Jacobi är i grunden pålitliga människor ;)"

så patriotiskt.
önskar jag kunde säga detsamma om Linghem.
om jag någon gång skulle göra det får du kidnappa mig och hjärntvätta mig, då jag förmodligen blivit nynazist.