onsdag, oktober 04, 2006

Mediehora

Axess är en ny TV-kanal att sändas i det digitala nätet. Ungdomar är inte riktigt målgruppen, med Ortmark och Opera som delar i utbudet, men de har också tagit över "Debatt" med Lennart Persson från SVT. Nu kallas det "Veckans debatt" och jag deltar i det andra (tror jag) programmet.

Programmet handlar om lättja och finns att se på Axess Webb-TV. Programmet finns i högerspalten ("Veckans Debatt - Lättja").

Jag tror att deras idé inte riktigt kom igenom. Jag tror de ville ha mer tydliga "Lättja är fel! Nej lättja är en dygd" men nu blev det ganska nyanserat... Jag tror jag fick ut våra idéer ganska bra, även om jag kanske borde tagit chansen att prata arbetstidsförkortning när det dök upp. I slutet pratar jag också väldigt väldigt fort, men jag tror det hörs vad som sägs.

2 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Well done! Snyggt! Din bror fixar också sina grejer i Limerick, som det verkar.Ring honom!

Kristin sa...

tyckte du skötte dig jättebra!