fredag, oktober 27, 2006

Nya bilder: Eftervalsfest

I slutet av september var det eftervalsfest utanför Linköping hos Kristin o Åsa. Mycket trevligt. Kolla in alla bilderna här.

Mina favvos som jag vill att ni kollar in är några filmer.

Först lite kul med Göran. Här diggar han och här scattar han.

Sedan en film där det dansas till en remake av en gammal dänga. Men det roligaste är kanske Amelias visdomsord i början.

Man kan också om man vill lyssna på när folk borstar tänderna.

Sedan lekte Amelia och Åsa med skuggfigurer. Här är en bild och här är en film. Båda blev lite mörka, så jag försökte ta en bild med blixt också. Ingen bra idé.

Sen tog Amelia många fina bilder. Kolla in dem! Ett foto jag tyckte var roligt var ett foto på Amelias skugga, som ser precis ut som en bild jag själv tog under politikercirkusturnén. Jämför själva: Amelia, Tomas.

2 kommentarer:

- o - sa...

kan jag bra få påpeka att jag inte alls tror att jag säger "vinna". "filma" tror jag är det rätta verbet.

jag är så konstnärlig:)

Knit-Marie sa...

YEAAHY BILDER. AJ LAJK!!!
NU sticker vi till den gröna ön och hälsar på din sjuka bror.
Sänd tycksynd till E snart 20!