fredag, augusti 19, 2005

Bloggigt navelskådande

Detta inlägg tänkte jag inte alls vara analyserande, djup eller insiktsfull på något sätt (varför hör jag en röst som säger "som om du nånsin är det"?). Detta inlägg tänkte jag bara ägna åt att påpeka en ny feature på denna blog. Flickr-bilder ligger nu uppe till höger. Alltid de fem senaste bilderna jag laddat upp. En feature som jag rippat helt från big Z, men jag gillar den.


Notera också att jag lagt upp många bilder på en gång, fler än de som syns till höger, så gå gärna in o kolla. Klicka bara på en av bilderna så kommer du till flickr-sidan och kan navigera dig vidare, t.ex. genom den "photostream" som du ser direkt när du klickat.Jaja, du är intelligent (eller nåt) och figurerar säkert ut det.

Cheers mate, cheers!

Inga kommentarer: