söndag, juli 16, 2006

Politikercirkus

Nu är jag ute och kuskar land och rike runt med Grön Ungdom riks politikercirkus. Första anhalt är Härnösand. Vi kom hit redan i fredags, för att samlas och förbereda oss et cetera. Det har gått bra hittills och imorrn kör vi första föreställningen.

Min roll är mindre artistisk och mer teknisk. Jag kör en av bilarna, snurrar på lite ljudrattar och försöker bidra till den allmänt goda stämningen.

På vägen hit hade jag och Sandra Ivanovic (projektledare) ganska stora problem med bilarna. Jag ska inte gå in på detaljer, men framför allt takboxen hade vi gigantiska problem med... Till slut var Sandra tvungen att klättra in i boxen för att vi skulle få fast den ordentligt.

Nedan ser vi hur kul det var att vara Sandra i en takbox.




1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses, jag trodde först det var era sovplatser - som Het Rollende Hotel, du vet.
Jag är högt uppe på berget - där finns ingen polis. Se upp för såna - kör försiktigt.